AK/PV-31/2009 a AK/VE-23/2009

Kurz se zaměřuje na možnosti využití asertivní komunikace ve veřejné správě. Asertivita je ve svém základu použitelnou technikou komunikace, jejíž pozitivní zisky je možné ve veřejné správě využívat pro dosažení oboustranného konsenzu při jednání úředníků s různými typy klientů.

Cílem kurzu je především posílit komunikační dovednosti úředníků a sebedůvěru pro jednání v této oblasti. V úvodu programu budou úředníci seznámeni s možnostmi využití asertivity ve své práci, v konkrétních situacích z prostředí úřadu.

Program kurzu:

  1. Co mi může přinést asertivita do mých jednání s klienty aneb Co je asertivitaa jaké jsou možnosti jejího využití na úřadě?
  2. Příprava k vlastní asertivní komunikaci
  3. Trénink asertivních technik, trénink „práce s kritikou"
  4. Trénink reakce na osobní útoky, provokace.