AK/PV-32/2009 a AK/VE-24/2009

Cílem kurzu je rozšířit úředníkům pohled na komunikaci s klienty s důrazem na vyjednávací situace. Úředníci se naučí rozeznávat negativní postupy v komunikaci u sebe a u klientů, které vedou ke špatným výsledkům ve vyjednávání, naučí se více pracovat s atmosférou rozhovoru a využívat komunikační nástroje tak, aby v rozhovoru dosáhli očekávaného výsledku a spokojenosti klientů .

V kurzu budou využity prvky transakční analýzy, jejíž techniky se zaměřují především na rozvoj funkčních komunikačních vzorců. Tento dvoudenní kurz přinese úředníkům základní vhled do těchto vzorců především s ohledem na vlastní zkušenosti osobní i pracovní.  

Program kurzu

  1. Co ovlivňuje naši komunikaci, aneb proč s lidmi mluvíme, tak jak mluvíme
  2. Komunikace je výměna, aneb s jakou výbavou vystupujeme do transakcí
  3. Co se děje po pozdravu, aneb jak navázat vztah
  4. Vedení rozhovoru, aneb o čem jednat 
  5. Konflikt ve vyjednávání , aneb hra na dramatický trojúhelník
  6. Myslíme to vážně, nebo to s lidmi hrajeme, aneb jak se bránit manipulacím
  7. Závěr aneb Už víme, co řekneme, až pozdravíme