Realizace samotného vzdělávání proběhla takto:

29. – 30. 10. 2013 - Základní škola T. G. Masarykaa školní jídelna Komenského 478, Hrádek nad Nisou (16 osob)

29. – 30. 10- 2013 – smíšená skupina (17 osob)    

  • Základní škola, Základní umělecká škola a Mateřská škola, Frýdlant (4 osob)
  • Základní škola, Liberec, Ještědská 354/88, příspěvková organizace (2 osoby)
  • Základní škola a Mateřská škola Raspenava, okres Liberec - příspěvková organizace (10 osob)
  • Základní škola T.G. Masaryka Hodkovice nad Mohelkou (1 osoba)

31.10. – 1. 11. 2013 – Základní škola s rozšířenou výukou jazyků, Liberec, Husova 142/44, příspěvková organizace (31 osob rozdělených do dvou tréninkových skupin)

Program:

  • Základní principy kritického myšlení (sladění účastníků, sladění pojmosloví, formulace ústředních otázek).
  • E-U-R – efektivní metoda učení (interaktivní výklad o třífázovém modelu procesu učení, využitelné metody aktivního učení vedoucí k rozvoji nejen kritického myšlení).
  • Metody evokace  a jak je využít při své výuce? (např. Kořeny a kmeny, Motivační dopis, Příběh, Vyčti z obrázku …).
  • Metody uvědomění a jak je využít při své výuce? (Bloomova taxonomie, např. Kostka, Čtení s předvídáním, Alfa box, Býčí oko …)
  • Metody reflexe a jak je využít při své výuce?