AK/VE-145/2007 a AK/PV-342/2007

Cílem programu je seznámit úředníky s tím, co je to organizační kultura na úřadě, co vše do patří a jak se dotýká jejich práce. Základním vzdělávacím záměrem kurzu je získání profesionálního vystupování úředníků vůči svým klientům či partnerům, kolegům, předání informací a dovedností směřující k etice práce úředníků ve veřejné správě, komunikační dovednosti zohledňující proklientský přístup, telefonickou komunikaci, řešení obtížných komunikačních situací.

Program kurzu

  1. Organizační kultura - význam pro organizace 
  2. Hodnotová škála aneb etický kodex úředníka 
  3. Pracovní prostředí – vizitka úřadu 
  4. Image úředníka 
  5. První kontakt s klientem 
  6. Trénink vedení standardního rozhovoru s klientem 
  7. Asertivní versus agresivní komunikace aneb jak předcházet konfliktům
  8. Stres, Prevence syndromu vyhoření