Upravit stránku

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • uživatelské znalosti PC, dobré zvládání MS OFFICE
  • aktivní znalost AJ, úroveň mírně pokročilý
  • ŘP sk. B
  • dobré komunikační schopnosti a vystupování
  • schopnost samostatně zpracovávat dokumenty a analyzovat texty, pracovat s tabulkami

  • organizační schopnosti, spolehlivost, preciznost

Jedná se o asistentské práce spojené s plánováním termínů, telefonováním, zajišťováním zázemí pro školení a lektory, pomoc s podklady pro obchod a marketing (správa webových stránek, firemního Facebooku apod.).

Co nabízíme:

  • zaměstnanecký poměr na půl úvazku (každý den 4 hodiny)
  • fajn kolektiv
  • odpovídající platové ohodnocení
  • zaměstnanecké benefity
  • flexibilní zaměstnání
  • zázemí prosperující firmy a podílení se na rozvoji firmy
  • možnost osobního růstu - vzdělávání

Neváhejte poslat svůj životopis v českém jazyce  na aperta@aperta.cz nejdéle do 18. března 2019. 

Místo pracoviště: Liberec